Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадськоi органiзацii «Ла Страда – Україна» Нацiоналъна дитяча гаряча лiнiя з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень вiд дiтей, пiдлiткiв, а також запитiв дорослих щодо дітей. Бiльшiсть звернень тісно пов’язанi з поширенням пандемii COVID-19 та стосуються насильства i жорстокого поводження з дiтьми у власних родинах (40% вiд загальної кiлькостi звернень), проблем iз психологiчним здоров’ям дiтей (20% від загальної кiлькостi зверненъ), ризикiв, з якими дiти стикаються в Iнтернеті (близько 20% вiд загальної кiлькостi звернень) тощо. Завдячуючи пiдтримцi Mіністерства освiти i науки України (лист вiл 22.04.2020 N9 1/l 1-29|2), Представництво Дитячого фонлу ООН (ЮНІСЕФ) в Укpaїні надало фiнансову допомогу щодозбiльшення робочого часу Нацiональноi дитячоi гарячої лiнiї, дiяльнiсть якої забезпечуе Громадська організація.
Наразi Нацiональна дитяча гаряча лiнiя надає консультацiї в телефонному та онлайн – режимах
в буднi днi з 12:00 до 20.00 :
короткий номер 116111 (безкоштовно з мобiльних телефонiв),
0 800 500 225 (безкоштовно зi стацiонарних та мобiльних телефонiв).
Звертайтесь у скрутнiй ситуацii до консультантiв нацiональноi дитячоi гарячої лiнiї, що зменшить кiлькiсть випадкiв, коли через свою необiзнанiсть, дитина, яка опинилась у складнiй життевiй ситуацii, обирає помилкову модель поведiнки i лише погiршуе своє становище.
Коментарi